O naborze wniosków o udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy studni wierconej w roku 2022.
Wójt Gminy Stara Kamienica realizując uchwałę nr XXIII.158.2016 Rady Gminy Stara Kamienica z dnia 22 lipca 2016r. zaprasza mieszkańców Gminy do składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej na budowę studni wierconej dla osób fizycznych.
Nabór wniosków nastąpi z dniem:
07.03.2022r. z terminem zakończenia do 31.03.2022r.
Rozpatrywane będą wyłącznie wnioski kompletne, spełniające wymogi określone w uchwale nr XXIII.158.2016 Rady Gminy Stara Kamienica z dnia 22 lipca 2016r. według kolejności ich składania, przez osoby dotknięte skutkami suszy, dla których była dowożona woda przez służby gminne. W dalszej kolejności będą rozpatrywane wnioski składane przez pozostałe osoby, do wyczerpania środków określonych w budżecie Gminy Stara Kamienica.
Sposób składania wniosków i tryb postępowania:
1) Wnioski o udzielenie dotacji, wraz z wymaganymi załącznikami, należy składać, w sekretariacie Urzędu Gminy Stara Kamienica w dniach i godzinach pracy urzędu w podanym terminie przyjmowania wniosków, lub przesłać pocztą na adres siedziby Urzędu Gminy (o terminie złożenia decyduje data wpływu do urzędu).
2) Składany wniosek o dofinansowanie musi spełniać następujące wymogi:
a) Musi być złożony na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do w/w uchwały w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze wniosków
b) Zawierać załączniki wymagane i wskazane w w/w uchwale tj;
– informacje o stanie istniejącego ujęcia-studni
– informacje o rodzaju montowanej studni wierconej wraz z danymi technicznymi,
– oświadczenie wnioskodawcy w sprawie stanu prawnego nieruchomości (własności), w przypadku współwłasności pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli terenu na posadowienie, zainstalowanie i użytkowanie studni.
3) Rozpatrzenie wniosków zostanie dokonane w terminie do dnia 15.04.2022r. Następnie z wybranymi wnioskodawcami zostanie zawarta stosowana umowa o udzielenie dofinansowania.
4) Rozliczenie przyznanych dotacji i wypłata środków finansowych zostanie dokonana po wybudowaniu i uruchomieniu studni oraz złożeniu stosownych dokumentów rozliczenia końcowego tj.
– sprawozdania stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku,
– dokumentacja geodezyjno – powykonawcza (mapa geodezyjna z naniesioną nowo wybudowaną studnią),
– oświadczenie wnioskodawcy
– protokół odbioru robót montażowych i przekazania do użytkowania sporządzony i podpisany przez wnioskodawcę i wykonawcę robót
– oryginały faktur potwierdzające poniesione nakłady z dowodami zapłaty
– dokumenty potwierdzające iż użyte materiały i zastosowane urządzenia są dopuszczone do stosowania w budownictwie (atesty)
Osobą upoważnioną do kontaktów z wnioskodawcami oraz dodatkowych informacji udzieli:
Izabela Wilczyńska – inspektor ds. ochrony środowiska, pok. nr 12, tel. 75 75 14 301
/-/ Wójt Gminy Mariusz Marek
Poniżej komplet załączników i informacji niezbędnych do prawidłowego złożenia, realizacji i rozliczenia zadania.